Måndag!

Började med att jag somnade i soffan och vaknade halv 3 i morse. Skönt med nackspärr not...men fungerade efter man fått lägga sig i sköna sängen ;P

Sen 10:30 vare sjukgymnasten som gör sin vanliga till knäckning av min kära rygg/nacke. Lika skönt varje gång dock faller ju det tillbaks till samma gamla onda igen ganska fort...

Ikväll äre träning igen som gäller, dock nu bör tomas vara tillbaks så jag har min vanliga sparring partner med mig! Ryktades han fiskade i norge den jäveln... Därför han inte dök upp, och han som skulle vara mer fit for fight än förra året och så är han och latar sig.. tss Han skulle ju till och med spöa mig iår säger han, får se om det ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0