Sammanfattning av helgen!

Allt började ju i fredags eftermiddag vid 16:00 cirka då jag faktiskt stämplade ut mig för att gå på min tjänstledighet! Kändes ganska dumt att lämna huset efter nästan 3 år där, men ibland behöver man byta sida i boken! Men jag kommer ju tillbaks! Förhoppningsvis med ett glatt leende på läpparna och hopp om eventuellt heltids fast jobb till våren!

Sen fredags kvällen spenderade jag på att skjutsa lite folk, gå på stan. Skratta åt MÅNGA 14-15 åringar som låt och sprattla på marken för dom druckit för mycket, och då var klockan bara 20:00... Seriöst herregud, lär er dricka och känn era gränser! :P
Den kvällen gav inte något mer intressant...

Lördag dock började med att Jag, Pierre, Tobias, Sofia, Jessica, Simon for och käkade på Golden bar! Det blev kolgrillad fläskfile med potatisgratäng som smakade helt ok faktiskt. Men lite överskattat är kolgrillen enligt mig men... Gott var det!

Åter då for vi hem till tobbe&fia och fortsatte vårat alkohol intag! Men som tyvärr många fester äre ju alltid något som händer, gänget blev splittrat för ett akuten besök, stämningen blev lite het då och då men då vi for på hotellet blev det ju liiite bättre. Jag och mange hängde ihop och satt och surrade, drack sprit. Drog en korv på statoil, gick tillbaks. Surrade mer och drack mer! Men tillslut blev jag bara så jävla trött! Och då var klockan ca 1:30 så då blev det samtal till kiljander som jag hade lovat nattlig middag om han skulle skjutsa! Så nattmiddags pizza från americana som kvällsfika innan man kröp till kojs för att slumra bort fyllan!

Men annars helt okej helg! Bara synd att jag inte fick tag i .... gissa ;P haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du lagt ner bloggen nu när du blivit däckgubbe..? ;)

2008-10-04 @ 17:22:13
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0