Släng av förkylning

Tyvärr så har jag även gått bet på denna förkylning, dock tog kollegan julia det ännu värre. Många skratt som utdelats i helgen på jobbe :)

Och nu är snart (!) lukten borta från min lägenhet! Sisådär lagomt inför helgen. För nu äre snart allt återställt till det normala!

Min sista vecka nu på maskrosen, iaf för 2 månader men endå. Känns lite udda, men skönt att få vända blad i boken...

Preparera inför helgen, stan, köpa ramar, sjukgymnasten, hjälpa farsan trots man är sjuk (suck), och betala räkningarna :/

Men ett positivt med allt är att jag ska snart klicka iväg beställningen till ginza! bara jag får tummen ur och bestämmer mig om jag ska ha något mer eller inte :)

Jävligt osammanhängande inlägg måste jag säga?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu vet jag vad överraskningen är ;)

2008-09-23 @ 15:52:58
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Anna

Du gav ju en ledtråd på bloggen... ;) Oho, jag ska ge Linda cred för det nästa gång jag träffar henne, haha :P

2008-09-23 @ 20:15:38
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0