Stinkande avlopp ges bort!

Har ett stinkande köksavlopp som ges bort väldigt gratis! Någon jävla propp nere i själva avloppsrören under huset som luktar illa som ini helvete! Sen att det gör att hela huset stinker är inte heller något hit!

Sen fick jag skratta för mig själv igår, lyckades ju som vanligt bör jag nästan säga nu somna i soffan och vakna på morgonen sömn! Lagomt trött och sliten med linserna fortfarande i så man var lagomt mumsig... Not!

Och sen jag som är ibland riktigt jävla dum (jag vet!) tänkte göra mig en snilleblixt!

Min soda streamer, fyller jag alltid med vatten först, sen kolsyrar jag det. Sen tillsatserna som är citron/lime!
Men igår efter träningen tänkte jag testa, varför inte tillsätta citron/lime innan jag kolsyrar så slipper jag skaka runt så det blandas efteråt! Sagt och gjort så gjorde jag det, men fy helvete vilken explosion det blev då jag skruvade lös korken HAHA! Stänkte kolsyrat kladdigt vatten på hela köksbänken, microvågsugnen, golvet, spisen som står 1m ifrån streamern, och så 50% av mina köksdörrar! Gu vilket underbart städande direkt efter man tränat och var svettig och törstig.... Eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0