Wendihoo!

Rubriken har absolut ingenting med något att göra. Bara något "körven" magnus bruka säga i fyllan! diggar dock det ordet

90 minuter till ännu 90 minuter härligt träningspass med box eller kickboxning som det kallas. Hoppas min sparring partner tomas kommer, som skulle spöa skiten ur mig i konditionsväg ( han är 40+ någonting) och så dyker han inte ens upp på första träningen.. illa det,  då måste jag ju ligga på plus nu?!

Sen som jag nyss sa åt anna, att piteå resan blir inställd. tillsvidare till jag hittar något lämpligt kryphål att åka på och då det passar för anna. Känns lite dålig stil att gå be om ledigt under första veckan på ett nytt jobb :p

Annars äre som vanligt, utgifter utgifter, framgång och , vafan heter det? motgång? ajja dåligt iaf, för jag är så jävla klantig och alltid krossar stortån känns det som mot någon stol eller sängben!  Många fina ramsor som jag är upphovsrättman kan jag lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0